Monday 4 January 2016

Welcome package / Babaváró csomag



In one of my November posts I was talking about a surprise I was making for a little newborn girl! ♥ 
Now it was time to show you what I was working on...
The little girl's Mama asked me to use these natural colours but the only things she knew I was crocheting were the baby blanket and the booties. The embroidery hoop with a Welcome message (Isten hozott = Welcome in Hungarian) , the crochet hat with my crochet rose and the Sweet Heart garland were added to the package as extra gifts! 
The pillow was made just for fun and to try the pattern I found here.

It was lovely to crochet and sew all these things, it meant a lot to me! :) I wish only the Best for this little girl who I just cannot to wait to meet in the summer when we travel home again! ♥♥♥

...........................................................................................................................................................................

Az egyik novemberi bejegyzésemben egy meglepetésről írtam, amit egy születendő kislánynak készítettem! ♥
Most eljött az ideje, hogy megmutassam, miken is dolgoztam olyan nagyon...
A kislány anyukája kért meg, hogy ezeket a természetes színeket használjam, de ő csak annyit tudott, hogy egy babatakarót és egy pár cipőcskét horgolok majd nekik. A hímzőkeretes kép, a horgolt sapka a horgolt rózsámmal és a szívecske girland extra ajándékok voltak a csomagban!
A párnát csak úgy készítettem, ezt a mintát (angol) próbáltam ki. 

Nagyon jó érzés volt horgolni és varrni mindezeket, sokat jelentett a számomra! :) Csak a Legjobbat kívánom ennek a kicsi lánynak és már alig várom, hogy megismerhessem őt a nyáron, amikor újra hazautazunk! ♥♥♥










Love, Sophiee

P.S.: Giveaway details here

U.I.: Játék részletek itt!


2 comments:

  1. Kedves Zsófi! Láttam élőben is, fantasztikusan ügyes vagy. :) Karolina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aranyos vagy, Karolina! Köszönöm szépen! Én pedig alig várom, hogy a kisasszonyt csodálhassam meg élőben!! :)

      Delete